2 en 3 aug: weer naar huis

3 augustus 2013 - Bangkok, Thailand

We hadden gisteren weer mazzel. Het was zonnig en er stond een stevige wind waardoor het heerlijk was om buiten te zwemmen. Zijn we toch nog lekker een beetje verkleurd. 's Ochtends vroeg vertrokken voor de olifantenrit door de natuur. De kinderen vonden het erg leuk. Wij zijn niet meegegaan. In Sri Lanka hebben we al op een olifant gereden en we hebben ons opgeofferd om foto's te maken van de anderen. Weer terug begonnen aan de koffers inpakken. Gelukkig mogen we 1 bungalow aanhouden tot 16.00 uur zodat we nog even het zwembad in kunnen duiken. Jammer om deze fijne plek te moeten verlaten maar aan alle leuke dingen komt een eind.

Om 16.00 uur vertrekken we richting Bangkok. De rit duurt uiteindelijk 4 uur vanwege files en enorm noodweer onderweg. Ons airporthotel ligt in een niet zo lekker buurtje. We vinden een klein restaurantje waar we met de groep een echte Thaise maaltijd eten. Pffff pittig allemaal maar zo lekker! Om 5.30 uur rinkelt de wake-up-call opnieuw. Met de shuttle bus gaan we een voor een naar het vliegveld. Het is nu 8.15 uur (3.15 uur in Nl). We zijn door de douane. Nog snel onze laatste Bats opmaken en op naar Parijs. Daar stappen we over naar Amsterdam. We hebben nog een lange reis voor de boeg. Tot snel allemaal. Geef Borat vast een dikke knuffel van ons.

xxx

Valerie

1. Iedje:
    3 augustus 2013
    Lieve doorgewinterde reizigers, het zit er nu op en terug naar huis. Op dit moment zitten jullie al in het vliegtuig naar Parijs en vanavond hoop ik een belletje te krijgen, dat jullie veilig zijn aangekomen op Schiphol. Ik verheug me op het weerzien met jullie morgen. Alvast dikke kus en de boodschappen staan al op Lorien. mama/Iedje/oma Iedje.
  2. Marco:
    3 augustus 2013
    Een dikke knuffel voor Borat. Daar zit een dubbele betekenis in. Het is namelijk net of zijn pootjes een stuk korter zijn.
  3. Iedje:
    3 augustus 2013
    Ik begrijp helemaal niets van de Directeur Reactie. Wie is dat??
    Misschien Maarten?????
  4. Marco:
    3 augustus 2013
    Ik ben het maar, Iedje :-)