Stijn en Lucas op de foto met een Lady boy

1 augustus 2013 - Pattaya, Thailand

Stijn en Lucas op de foto met een Lady boy

Deze foto werd gemaakt op 1 augustus 2013 in Pattaya, Thailand.

1. Iedje:
    1 augustus 2013
    Dus ik had niets te veel gezegd over deze lady boys en dikke vette mannen met jonge meisjes. Ja, dat is Pattaya. Wees maar blij dat jullie niet in de stad zitten, maar lekker ver weg van dit gebeuren. Ik kan me helemaal voorstellen hoe de kinderen dit hebben ervaren, Het is ook walgelijk. Maar de Thai denken daar toch anders over. Er moet brood op de plank en het liefst voor alle familieleden, incluis oma, opa, tantes enz. Morgen dus nog de olifantenrit, ook een belevenis op zich. Wel hoog hoor en het wiebelt als ik weet niet wat. Je zit er op in een soort troon. Wel verstandig de laatste nacht in het Airport Hotel. Jullie vliegtijd is 09.50 naar Parijs en dat betekent 06.50 melden. Stel dat je daarvoor nog door Bangkok had moeten rijden, een crime. Nu hebben jullie tenminste nog een goede nachtrust zonder stress.
    Ik weet niet of ik nog de kans krijg om jullie een goede reis te wensen, dan bij deze. In gedachten reis ik met jullie mee en wacht op het verlossende telefoontje van aankomst in Geldrop. Dag lieve 4, tot gauw. Kus. xxxx