15 juli: Hanoi

15 juli 2013 - Hanoi, Vietnam

Hier zijn we weer!!!! We zitten nu in het hotel in Hanoi. Een prachtige stad met enorm veel brommers. Volgens onze gids stelt dit niks voor, wacht maar tot we in Ho Chi Min city zijn. Valerie ligt even op bed (hele nacht overgeslagen). Het is hier nu 12 uur. Zometeen gaan we naar een tempel midden in het meer en verder met fietstaxi's naar een andere bezienswaardigheid. Morgen naar het mausoleum van Ho Chi Min. Het hotel is super en ligt in de oude stadswijk. De foto's volgen vanavond en naruurlijk als we terug zijn. Iedereen de groeten en tot snel op de blogger. Morgen hebben nog Wifi, daarna gaan we varen op de Halong bay en met de nachttrein verder. Dus waarschijnlijk twee dagen geen Wifi. we zullen wel zien.

Sjak

1. Iedje:
    15 juli 2013
    Wat een heerlijke eerste dag al. Laat Sabien maar niet mee liften bij een Vietnameesje op de Xe Om! Hopelijk ziet Valerie geen slangen op de markt vandaag. Stijn zal alles wel "vet en gaaf" vinden. Jongens prop al die belevenissen in jullie kop. Niemand neemt jullie dat nog af. Geniet en geniet. Kus mama
    oma Iedje